[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Privredna banka Sarajevo d.d. Sarajevo zbog ukazane potrebe raspisuje
J A V N I O G L A S
za popunu sljedećih radnih mjesta:
[/vc_column_text][vc_tta_accordion style=”modern” shape=”square” color=”white” spacing=”15” active_section=”1”][vc_tta_section title=”(1) Direkcija za razvoj proizvoda, procesa i usklađenost” tab_id=”1612340861341-74d66383-0207”][vc_column_text]radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad u trajanju od šest (6) mjeseci
sa mjestom rada u Sarajevu
- Naziv radnog mjesta
Direktor Direkcije za ravoj proizvoda, procesa i usklađenost……………………1 izvršilac
- Potrebni uslovi za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta:
Stručna sprema: | VSS ekonomski/pravni smjer |
Potrebno radno iskustvo: | pet (5) godina radnog iskustva u bankarstvu
|
Ključni poslovi i radni zadaci:
| · Organizuje rad i rukovodi Direkcijom; · Učestvuje u izradi strategija za pravna i fizička lica; · Planira, inicira i rukovodi razvojem proizvoda za pravna i fizička lica; · Planira i rukovodi aktivnostima usmjerenim ka ostvarenju plana po proizvodima i organizacionim dijelovima Banke; · Priprema izvještaje i analize o postignutim prodajnim rezultatima; · Daje smjernice za projekte vezane za unaprjeđenje poslovnih procesa; · Izrada cjenovne politike za pravna i fizička lica; · Daje prijedloge za sačinjavanje i ažuriranje katalog proizvoda i usluga; · Planira i utvrđuje marketinške aktivnosti u saradnji sa nadležnim službama i prati realizaciju istih; · Predlaže i vrši obuku zaposlenika o novim proizvodima, standardima prodaje i pružanja usluga; · Predlaže usvajanje uputa i procedura u vezi novih proizvoda; · Prati i analizira konkurentnost postojećih i novih proizvoda; · Prati i analizira zadovoljstvo klijenata, analizu podataka o prigovorima, inicira aktivnosti unaprjeđenja kvaliteta usluga; · Predlaže usvajanje internih akata iz nadležnosti; · Predlaže izmjene i dopune internih akata promjenom regulatornog okvira · Odgovara za izvještajnu funkciju iz nadležnosti; · Obavlja ostale poslove prema nalogu neposrednog rukovodioca. |
Odgovornosti:
| Savjesno i profesionalno obavljanje poslova iz svog djelokruga rada i ostalih povjerenih poslova te obavljanje poslova u okviru radnih grupa, odbora, timova i drugih koordinacionih mehanizama unutar Banke; Efikasno i razumno korištenje resursa Banke u obavljanju profesionalnih zadataka |
Dodatni zahtjevi | Poznavanje engleskog jezika, dobro poznavanje rada na računaru (Excel, Windows) |
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”(2) Direkcija za razvoj proizvoda, procesa i usklađenost” tab_id=”1612340861371-c282699b-c18f”][vc_column_text]radni odnos na određeno vrijeme od šest (6) mjeseci uz probni rad u trajanju od tri (3) mjeseca
sa mjestom rada u Sarajevu
- Naziv radnog mjesta
Samostalni stručni saradnik za razvoj proizvoda i procesa …………………………………..1 izvršilac
- Potrebni uslovi za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta:
Stručna sprema: | VSS ekonomski/pravni smjer |
Potrebno radno iskustvo: | tri (3) godine radnog iskustva u bankarstvu |
Ključni poslovi i radni zadaci:
| · Učestvuje u izradi plana poslovanja po proizvodima i organizacionim dijelovima Banke; · U skladu s poslovnim ciljevima i rezultatima poslovanja inicira i predlaže razvoj proizvoda i poslovnih procesa; · Kontinuirano prati i analizira ostvarenje na nivou proizvoda i organizacionih dijelova Banke; · Inicira i sačinjava prijedloge u vezi cjenovne politike za pravna i fizička lica; · Inicira i sačinjava prijedloge u vezi kataloga proizvoda za pravna i fizička lica; · Inicira, priprema i realizuje obuku zaposlenika o novim proizvodima, standardima prodaje i pružanja usluga; · Inicira i sačinjava prijedloge procedura i radnih uputstava u vezi novih proizvoda; · Inicira i predlaže marketinške aktivnosti u saradnji sa nadležnim službama i učestvuje u njihovoj realizaciji; · Redovno prati i analizira konkurentnost postojećih i novih proizvoda; · Kontinuirano prati zadovoljstvo klijenata i analizira podatke o prigovorima, te predlaže aktivnosti unaprjeđenja kvaliteta usluga; · Priprema prijedloge internih akata iz nadležnosti; · Sačinjava redovne i ad hoc izvještaje u vezi s razvojem proizvoda i poslovnih procesa; · Sarađuje sa ostalim organizacionim dijelovima Banke; · Obavlja ostale poslove prema nalogu neposrednog rukovodioca. |
Odgovornosti:
| Savjesno i profesionalno obavljanje poslova iz svog djelokruga rada i ostalih povjerenih poslova te obavljanje poslova u okviru radnih grupa, odbora, timova i drugih koordinacionih mehanizama unutar Banke; Efikasno i razumno korištenje resursa Banke u obavljanju profesionalnih zadataka |
Dodatni zahtjevi | Poznavanje engleskog jezika, dobro poznavanje rada na računaru (Windows, Word) |
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”(3) Direkcija za poslovanje sa pravnim licima ” tab_id=”1612340988244-50c5c3e8-92bc”][vc_column_text]radni odnos na određeno vrijeme od šest (6) mjeseci uz probni rad u trajanju od tri (3) mjeseca
sa mjestom rada u Sarajevu
- Naziv radnog mjesta
Samostalni stručni suradnik za podršku prodaji pravnim licima …………………………….1 izvršilac
- Potrebni uslovi za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta:
Stručna sprema: | VSS ekonomski smjer |
Potrebno radno iskustvo: | Dvije (2) godine u bankarstvu i minimalno 1 godina u prodaji i kreditnoj analizi pravnim licima |
Ključni poslovi i radni zadaci:
Odgovornosti:
| · Pruža podršku u radu prodaje i unakrsne prodaje više proizvoda i više segmenata prodaje; · Pruža podršku planiranju i rukovođenju akvizicijama klijenata; · Priprema izvještaje i analize o postignutim prodajnim rezultatima; · Odgovara za kvalitet izvršenih zadataka iz svog domena; · Sprovođenje aktivnosti retencije klijenata u sklopu kampanja – analiza i prijedlozi kampanja; · Organizuje i održava posjete i sastanake sa postojećim klijentima; · Praćenje naplate i potraživanja Banke te prikupljanje informacija o klijentima s ciljem prepoznavanja i sprečavanja potencijalnog rizika za Banku
Odgovornosti za poslovanje i korištenje resursa se odnose na: Savjesno i profesionalno obavljanje poslova iz svog djelokruga rada i ostalih povjerenih poslova te obavljanje poslova u okviru radnih grupa, odbora, timova i drugih koordinacionih mehanizama unutar Banke; Efikasno i razumno korištenje resursa Banke u obavljanju profesionalnih zadataka |
Dodatni zahtjevi:
| Poznavanje engleskog jezika, dobro poznavanje rada na računaru (MS Office), poželjan vozački ispit B kategorije |
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”(4) Direkcija za upravljanje rizicima ” tab_id=”1612341052374-e3e3e19d-8989”][vc_column_text]radni odnos na određeno vrijeme od šest (6) mjeseci uz probni rad u trajanju od tri (3) mjeseca
sa mjestom rada u Sarajevu
- Naziv radnog mjesta
Samostalni stručni suradnik za procjenu kreditnog rizika …………………………………….1 izvršilac
- Potrebni uslovi za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta:
Stručna sprema: | VSS ekonomski smjer |
Potrebno radno iskustvo: | tri (3) godine u bankarstvu, najmanje 2 godine na poslovima upravljanja kreditnim rizicima ili kreditne analize u prodaji |
Ključni poslovi i radni zadaci:
Odgovornosti:
| · Sarađuje, inicira i koordinira aktivnosti sa prodajom u toku analize poslovanja klijenata u cilju obezbjeđenja potrebnih inputa za kreditnu analizu; · Definiše nivo dokumentacije i informacija potrebnih za procjenu kreditne sposobnosti; · Priprema objektivnu i nezavisnu procjenu kreditne sposobnosti, vrši identifikaciju prednosti i nedostataka u poslovanju te ranih upozoravajućih znakova; · Ocjenjuje projekciju poslovanja klijenta/projekta; · Priprema objektivan i nezavisan naknadni pregled finansijskog stanja klijenta (monitoring finansijskog poslovanja) i poštivanja finansijskih odredbi; · Prati zakonsku regulativu u oblasti upravljanja rizicima; · Sarađuje i osigurava podatake za potrebe kontrolnih funkcija, eksterne revizije i Regulatora; · Izvršava izvještajnu funkciju iz nadležnosti Direkcije
Odgovornosti za poslovanje i korištenje resursa se odnose na: Savjesno i profesionalno obavljanje poslova iz svog djelokruga rada i ostalih povjerenih poslova te obavljanje poslova u okviru radnih grupa, odbora, timova i drugih koordinacionih mehanizama unutar Banke; Efikasno i razumno korištenje resursa Banke u obavljanju profesionalnih zadataka |
Dodatni zahtjevi: | Poznavanje engleskog jezika, dobro poznavanje rada na računaru (MS Office), poželjan vozački ispit B kategorije |
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”(5) Direkcija za upravljanje nekvalitetnom aktivom ” tab_id=”1612341112054-51b9244e-0dbc”][vc_column_text]radni odnos na određeno vrijeme od šest (6) mjeseci uz probni rad u trajanju od tri (3) mjeseca
sa mjestom rada u Sarajevu
- Naziv radnog mjesta
Samostalni stručni suradnik za upravljanje nekvalitetnom aktivom pravnih lica…………….1 izvršilac
- Potrebni uslovi za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta:
Stručna sprema: | VSS ekonomski smjer |
Potrebno radno iskustvo: | tri (3) godine radnog iskustva u bankarstvu, |
Ključni poslovi i radni zadaci:
Odgovornosti:
| · Praćenje portfolija nekvalitetnih potraživanja s ciljem maksimalne naplate obaveza dužnika; · Priprema prijedloge za restrukturu za nosioce ovlasti; · Daje prijedloge za aktiviranje sredstva obezbjeđenja u skladu sa procedurama; · Procjenjuje vjerodostojnost klijentovog plana za restruktuiranje; · Predlaže akcione korake i strategiju rješenja situacije organima za odlučivanje Banke; · Vrši monitoring i izvještava o klijentovoj situaciji; · Odgovara za praćenje i nivo naplate dodjeljenog portfolia; · Periodično ocjenjuje uspjeh strategije; · Izrađuje izvještaje i planove iz nadležnosti Direkcije; · Saradnja sa Podružnicama i ostalim organizacionim jedinicama Banke u cilju poboljšanja postojećih procesa naplate potraživanja; Odgovornosti za poslovanje i korištenje resursa se odnose na: Savjesno i profesionalno obavljanje poslova iz svog djelokruga rada i ostalih povjerenih poslova te obavljanje poslova u okviru radnih grupa, odbora, timova i drugih koordinacionih mehanizama unutar Banke; Efikasno i razumno korištenje resursa Banke u obavljanju profesionalnih zadataka |
Dodatni zahtjevi: | Poznavanje engleskog jezika, dobro poznavanje rada na računaru (MS Office), vozački ispit B kategorije |
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”(6) Direkcija za poslovanje sa fizičkim licima” tab_id=”1612341164643-d333f809-ad0b”][vc_column_text]radni odnos na određeno vrijeme od šest (6) mjeseci uz probni rad u trajanju od tri (3) mjeseca
sa mjestom rada u Sarajevu
- Naziv radnog mjesta
Savjetnik za transakcijsko poslovanje………………..1 izvršilac
- Potrebni uslovi za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta:
Stručna sprema: | VSS/VŠS/SSS ekonomski/društveni |
Potrebno radno iskustvo: | Sa ili bez radnog iskustva |
Ključni poslovi i radni zadaci:
- Obavljanje blagajničkih poslova u skladu sa važećim zakonskim i internim propisima i procedurama;
- Praćenje aktivnosti o novim novčanicama puštenih u opticaj kao i o novčanicama povučenim iz opticaja;
- Obezbjeđivanje sve potrebne dokumentacije koja je neophodna za transakcijsko poslovanje uzimajući u obzir interne i eksterne procedure poslovanja;
- Kontrola gotovine u blagajni prilikom zaključenja blagajne usaglešena sa pripadajućim nalozima i blagajničkim izvještajima;
- Čuvanje i izdavanje platnih kartica klijentima Banke,
- Arhiviranje dokumentacije i dokumenata nastalih u toku odvijanja transakcijskog poslovanja;
- Ažuriranje baza podataka o postojećim klijentima;
- Rukovanje ključevima i šiframa za pristup prostorijama i kasama u kojima se čuva novac u skladu sa aktuelnim rasporedom suključarstva, procedurama o načinu rokovanja ključevima i šiframa;
- Prema potrebi odgovara za glavnu blagajnu/dotacija/suvišak prema glavnoj blagajni
- Prema potrebi poslovanje sa trezorom, bankomatima I sefovima u skladu sa procedurama Banke;
- Obavlja ostale poslove prema nalogu neposrednog rukovodioca i nadležnog člana Uprave
Odgovornosti: Odgovornosti za poslovanje i korištenje resursa se odnose na:
Savjesno i profesionalno obavljanje poslova iz svog djelokruga rada i ostalih povjerenih poslova te obavljanje poslova u okviru radnih grupa, odbora, timova i drugih koordinacionih mehanizama unutar Banke;
Efikasno i razumno korištenje resursa Banke u obavljanju profesionalnih zadataka
Dodatni zahtjevi: Poznavanje engleskog jezika dobro poznavanje rada na računaru (Windows, Word)[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][vc_column_text]Kandidati koji ispunjavaju uslove biće pozvani na intervju.
Oglas ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja.
Prijave i CV dostaviti na e-mail: ljudski.resursi@pbs.ba[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]