Kontaktirajte nas:+387 33 278 520   Radno vrijeme: 08-16h

In: Novosti

Pozivaju se potencijalni ponuđači za dostavljanje za Next Gen Firewall (NGFW) sa uključenom servisnom podrškom proizvođača te dodatnom podrškom prema tabeli ispod:

Tabela A. Predmet nabavke

ProizvođačOpremaKoličina
Checkpoint

Ili drugi 

CPSM-NGSM10 – Next Generation Security Management Software for 10 gateways (SmartEvent & Compliance 1 year)1
Checkpoint

Ili drugi

CPAP-SG6200-SNBT – 6200 Base Appliance with SandBlast subscription package for 1 year2
Checkpoint

Ili drugi

CPAC-Rails-6000/7000 – Slide Rails for 6000/7000 series2
Checkpoint

Ili drugi

CPCES-COSTANDARD-ADD – Collaborative Enterprise Support – Standard Addon for Products1
Checkpoint

Ili drugi

CPCES-CO-STANDARD – Collaborative Enterprise Support – Standard1

 

NAPOMENA

Ponuđačima je otvorena opcija dostave ponude za Checkpoint, ali i druge proizvođače za tehničku opremu iste namjene i u istim količinama: zaštitu mrežnih sistema od cyber napada i prijetnji, Next Generation Firewall (NGFW) rješenja.

PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća imaju sva pravna lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja je predmet tendera

 

SADRŽAJ PONUDE

Ponuđač mora dostaviti:

  • naziv i tačnu adresu ponuđača;
  • ovjerenu fotokopiju rješenja o registraciji (ili izvod iz sudskog registra) ne starije od 6 mjeseci;
  • ovjerenu fotokopiju uvjerenja o poreskoj registraciji;
  • original ponude sa cijenama (po tačkama za koje učestvuje na tenderu).

 

KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE

U postupku odabira najpovoljnijeg ponuđača Komisija za nabavku stalnih sredstava će uzeti u obzir sljedeće kriterije

  • cijena,
  • rok isporuke,
  • način i uslove plaćanja (plaćanje isključivo po isporuci)
  • reference i certificirano osoblje za pojedine usluge.

 

PODNOŠENJE I OTVARANJE PONUDA

Zapečaćene ponude sa naznačenom punom adresom ponuđača dostaviti sa naznakom “NE OTVARATI – PONUDA po tenderu za nabavku računarske opreme” i sa naznakom tačaka na koje se ponuđač prijavljuje, putem pošte  ili direktno u Banku na protokol.

Rok podnošenja ponuda je 15 dana od dana objavljivanja, tj. do 23.06.2023. godine.

Adresa za dostavu ponuda je: 

Privredna Banka Sarajevo d.d Sarajevo, Obala Kulina bana 18, za Komisiju za nabavku stalnih sredstava .

Otvaranje ponuda nije javno. Isto će izvršiti Komisija imenovana od strane Nadzornog odbora, predložiti najpovoljnijeg ponuđača, te nakon donošenja odluke od strane Nadzornog odbora o izboru najpovoljnije ponude, o tome  obavijestiti najpovoljnijeg ponuđača.

 

TROŠKOVI PONUDE

Naručilac ne snosi nikakve troškove učešća ponuđača u postupku tendera te zadržava pravo prihvatiti ponudu u potpunosti, odbiti ponudu, tražiti dodatne informacije od ponuđača, poništiti tender bez obrazloženja ponuđačima i za to ne snosi nikakvu odgovornost.

 

Kontakt: telefon 033 278 547, e-mail informatika@pbs.ba