JAVNI OGLAS
za prikupljanje ponuda za produženje servisne podrške i
licenci za korištenje softverskih rješenja
Pozivaju se potencijalni ponuđači za dostavljanje ponuda za produženje servisne podrške proizvođača i pretplata za korištenje softverskih rješenja prema tabeli ispod:
Tabela A. Predmet nabavke
Proizvođač | Opis usluge | Datum isteka |
Cisco | SNT 8x5xNBD za opremu navedenu u Tabeli B | 31.12.2024. |
Dell | UNITY 300 SN: CKM00162302431 | 31.12.2024. |
Fortinet | ATP servisi za uređaje FG201F SN: FG201FT923907322 i FG201FT923907326 | 18.01.2025. |
Fortinet | FortiWeb SN: FVVM01TM22000615 | 01.12.2024. |
Nagios | Obnova podrške: Nagios XI 200 Node License Nagios Network Analyzer | 09.01.2024. |
Manage Engine | AMS – PasswordManager Pro Premium 5 Admins | 31.12.2024. |
Manage Engine | AMS – ServiceDeskPlus Enterprise 11 tehničara & 600 aseta | 27.01.2025. |
CoSoSys | Obnova (produženje) pretplate Endpoint Protector – Device Control – 200 devices | 23.12.2024. |
Sve navedene servise je potrebno obezbijediti zaključno sa 31.12.2025.godine izuzev za Cisco uređaje Catayst 3850 i Cisco 881 za koje treba produžiti do isteka servisne podrške od strane proizvođača.
Tabela B. Popis Cisco opreme
Produktna oznaka | Količina | Serijski broj |
ISR4331-AX/K9 | 2 | FDO2222A0ZT, FDO2222A0ZW |
ISR4221-AX/K9 | 6 | FGL22229341, FGL22229342, FGL22229343, FGL22229344, FGL22229345, FGL233230NW |
C1111-4P | 14 | FCZ241680T9, FCZ241680TG, FCZ241670CB, FCZ241670CC, FCZ2416819N, FCZ2416819G, FCZ2416819K, FCZ241670CD, FCZ24168199, FCZ241681EU, FCZ241670CA, FCZ2416819B, FCZ2416819R, FCZ2432C1RP |
WS-C3850-24T-S | 2 | FOC2025X0VS, FOC2025X0VT |
C881-K9 | 6 | FCZ2221E0MK, FCZ2221E0MM, FCZ2221E0MG, FCZ2221E0MB, FCZ2221E0MH, FCZ2221E0MA |
PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća imaju sva pravna lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja je predmet tendera
SADRŽAJ PONUDE
Ponuđač mora dostaviti:
- naziv i tačnu adresu ponuđača;
- ovjerenu fotokopiju rješenja o registraciji (ili izvod iz sudskog registra) ne starije od 6 mjeseci;
- ovjerenu fotokopiju uvjerenja o poreskoj registraciji;
- original ponude sa cijenama (po tačkama za koje učestvuje na tenderu).
KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE
U postupku odabira najpovoljnijeg ponuđača Komisija za nabavku stalnih sredstava će uzeti u obzir sljedeće kriterije
- cijena,
- rok isporuke,
- način i uslove plaćanja (plaćanje isključivo po isporuci)
- reference i certificirano osoblje za pojedine usluge.
PODNOŠENJE I OTVARANJE PONUDA
Zapečaćene ponude sa naznačenom punom adresom ponuđača dostaviti sa naznakom “NE OTVARATI – PONUDA po tenderu za nabavku računarske opreme” i sa naznakom tačaka na koje se ponuđač prijavljuje, putem pošte ili direktno u Banku na protokol.
Rok podnošenja ponuda je 10 dana od dana objavljivanja.
Adresa za dostavu ponuda je:
Privredna Banka Sarajevo d.d Sarajevo, Obala Kulina bana 18, za Komisiju za nabavku.
Otvaranje ponuda nije javno. Isto će izvršiti Komisija imenovana od strane Nadzornog odbora, predložiti najpovoljnijeg ponuđača, te nakon donošenja odluke od strane Nadzornog odbora o izboru najpovoljnije ponude, o tome obavijestiti najpovoljnijeg ponuđača.