- PREDMET NADMETANJA:
Predmet Javnog poziva je prikupljanje ponuda i odabir najpovoljnijeg ponuđača za izvođenje radova u poslovnoj zgradi Privredne banke Sarajevo d.d. Sarajevo u ulici Bosanska br 17 u Bugojnu:
LOT 1 – Nabavka i ugradnja namještaja i opreme prema pojektnoj dokumentaciji
LOT 2 – Nabavka i ugradnja sistema ventilacije u prizemlju objekta prema pojektnoj dokumentaciji
LOT 3 – Nabavka i ugradnja pokretnih arhivskih regala prema skici prostora
- PRAVO SUDJELOVANJA:
Pravo sudjelovanja imaju sva domaća pravna lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja su predmet tendera.
- SADRŽAJ PONUDE:
Ponuda za učešće na javnom nadmetanju se podnosi u pismenoj formi i mora sadržavati sledeće:
- Puni naziv i tačnu adresu ponuđača, kontakt osobu i broj telefona
- Kopiju sudske registracije
- Original ponudu sa cijenama (po lotovima za koje učestvuje u tenderu)
- Način i uslovi plaćanja
- Pismo namjere poslovne banke ponuđača kojom se potvrđuje namjera izdavanja avansne garancije ukoliko ponuda predviđa avansno plaćanje dijela ili cjelokupne cijene
- Broj zaposlenih u firmi i referenc lista obavljenih istih ili sličnih poslovima
- Izjava o nepromjenjivosti cijena
- PODNOŠENJE PONUDA:
Ponuda se predaje propisno zapečaćena putem pošte ili direktno na protokol banke, na adresu PBS dd Sarajevo, Obala Kulina bana 18 Sarajevo, sa naznakom “Ponuda za izvođenje radova u Bugojnu, oznaka Lot-a -ne otvarati”
5.ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA:
Rok podnošenja ponuda je 25.10.2022. godine do 16,00 sati.
5. KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE
U postupku odabira najpovoljnijeg ponuđača Komisija za nabavku i prodaju će uzeti u obzir sljedeće kriterije:
- cijena,
- rok izvršenja/isporuke,
- način i uslove plaćanja
- garantni rok minimalno 12 mjeseci,
- reference i certificirano osoblje za pojedine usluge
- PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE :
Tenderska dokumentacija pojedinačno za Lot-ove se može preuzeti u prostorijama PBS d.d. Sarajevo u Direkciji za pravne i opšte poslove u ulici Obala Kulina bana 18 u Sarajevu svakim radnim danom u vremenu od 9:00 do 16:00. sati.
TROŠKOVI PONUDE:
PBS d.d. Sarajevo ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, te zadržava pravo prihvatiti u potpunosti ili djelimično ponudu, odbiti ponudu, poništiti javno nadmetanje ili odgoditi sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.- OSTALE ODREDBE:
Izabrani ponuđači su dužni prije zaključenja ugovora dostaviti garanciju za uredno izvršenje ugovora, u iznosu 10% vrijednosti ugovora, kao i garanciju za avansno plaćanje u iznosu ugovorenog avansa.
Sve potrebne informacije u vezi sa Javnim nadmetanjem mogu se dobiti putem e-maila: tenderi@pbs.ba