Kontaktirajte nas:+387 33 278 520   Radno vrijeme: 08-16h

In: Novosti
  1. 1. PREDMET NADMETANJA:

    Predmet Javnog poziva je prikupljanje ponuda i odabir najpovoljnijeg ponuđača za izvođenje radova:

    LOT 1 – Adaptacija dijela poslovnog prostora u Živinicama za potrebe otvaranja filijale PBS. Prostorije se nalaze u Drugoj ulici br 18 u Živinicama, vlasništvo su Sarajevo osiguranja dd Sarajevo gdje obavlja djelatnost poslovnice.

    LOT 2 – Nadzor nad izvođenjem radova adaptacije dijela poslovnog prostora u Drugoj ulici br 18 u Živinicama.

    LOT 3 – Nabavka i postavljanje metalnih arhivskih polica u podrumskom prostoru poslovne zgrade PBS u ulici Bosanska br 17 u Bugojnu za potrebe regionalne arhive banke.

    LOT 4 – Izrada i postavljanje svjetleće reklame na objekat PBS u ulici Bosanska br 17 u Bugojnu.

    2. PRAVO SUDJELOVANJA:

    Pravo sudjelovanja imaju sva domaća pravna lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja su predmet tendera.

    3. SADRŽAJ PONUDE:

    Ponuda za učešće na javnom nadmetanju se podnosi u pismenoj formi i mora sadržavati sledeće:

    • Puni naziv i tačnu adresu ponuđača, kontakt osobu i broj telefona

    • Kopiju sudske registracije

    • Original ponudu sa cijenama (po lotovima za koje učestvuje u tenderu)

    • Način i uslovi plaćanja

    • Rokove izvršenja posla

    • Broj zaposlenih u firmi i referenc lista obavljenih istih ili sličnih poslovima

    • Izjava o nepromjenjivosti cijena

    4. PODNOŠENJE PONUDA:

    Ponuda se predaje propisno zapečaćena putem pošte ili direktno na protokol banke, na adresu PBS dd Sarajevo, Obala Kulina bana 18 Sarajevo, sa naznakom “Ponuda po javnom pozivu, oznaka Lot-a za koji se konkuriše – ne otvarati”

    5.ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA:

    Rok podnošenja ponuda je 14 dana od dana objave a najkasnije do 09.11.2023. godine do 16,00 sati.

    5. KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE

    U postupku odabira najpovoljnijeg ponuđača Komisija za nabavku će uzeti u obzir sledeće kriterije:

    • cijena,

    • rok izvršenja/isporuke,

    • način i uslove plaćanja

    • garantni rok, minimalno 12 mjeseci,

    • reference i certificirano osoblje za pojedine usluge

    6. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE I PREGLED:
    Predmjer radova za Lot- 1 i 2 se može preuzeti u prostorijama PBS d.d. Sarajevo u Direkciji za pravne i opšte poslove u ulici Obala Kulina bana 18 u Sarajevu svakim radnim danom u vremenu od 9:00 do 16:00. sati. Pregled prostorija predmet adaptacije u Živinicama se može izvršiti uz telefonsku najavu uposlenicima poslovnice Sarajevo osiguranje na broj telefona 035 369 123.

    Pregled prostora za Lot 3 i 4, nabavka stalaža i postavljanje svjetleće reklame se može izvršiti uz najavu voditelju poslovnice u Bugojnu na broj telefona 061 787 563


    7. TROŠKOVI PONUDE:
    PBS d.d. Sarajevo ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, te zadržava pravo prihvatiti u potpunosti ili djelimično ponudu, odbiti ponudu, poništiti javno nadmetanje ili odgoditi sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.

    8. OSTALE ODREDBE:

    Izabrani ponuđači su dužni prije zaključenja ugovora dostaviti garanciju za uredno izvršenje ugovora, u iznosu 10% vrijednosti ugovora, kao i garanciju za avansno plaćanje u iznosu ugovorenog avansa.
    Sve potrebne informacije u vezi sa Javnim nadmetanjem mogu se dobiti putem e-maila: tenderi@pbs.ba