Kontaktirajte nas:+387 33 278 520   Radno vrijeme: 08-16h

In: Novosti
  1. PREDMET NADMETANJA:

Predmet Javnog nadmetanja je prikupljanje ponuda i odabir najpovoljnijeg ponuđača za nabavku softverskog rješenja za obračun i isplatu mjesečne naknade za rad – Modul Plate kako slijedi :

LOT I

Osnovna funkcionalnost modula plate je obračun i isplata mjesečne naknade za rad. Kao preduslov obračuna su detaljna parametrizacija i kontrola parametara na osnovu kojih se vrši obračun:

    • Definisanje tipa poreza, stope i računa za doprinose,
    • Definisanje sheme knjiženja/stvaranje obaveze za platu,
    • Definisanje naloga doprinosa/primalac, polja javnih prihoda,
    • Definisanje nadležnih referenata,
    • Evidentiranje obustava,
    • Evidencija i planovi godišnjih odmora, unešene vrijednosti se automatski popunjavaju u šihtaricu,
    • Kreiranje obračunskog perioda, evidencija osnovice za topli obrok,
    • Kreiranje liste uposlenika za obračun naknade za rad (cijela plata, djelimične plate),
    • Unos vrste primanja za period u obračunsku listu koja podrazumijeva sljedeće vrste primanja:
      • Redovni rad
      • Trudničko i porodiljno bolovanje
      • Bolovanje do i od 42 dana te bolovanje 100% plaćeno
      • Plaćeno odsustvo (godišnji odmor, praznik, odsustva u skladu da Pravilnikom Banke)
      • Neplaćeno odsustvo
      • Minuli rad
      • Varijabilni dio plate
      • Topli obrok
      • Oporezivi dio toplog obroka za BD
      • Naknada za prevoz
      • Regres – učitavanje liste
      • Bonus – učitavanje liste
      • Korekcija plate
      • Rad od kuće
      • Prekovremeni sati
      • Vanredne isplate prema Odlukama – učitavanje liste
      • Obračun i isplata koristi po zaposleniku,
    • Obračun doprinosa na osnovu evidentiranih vrsta primanja,
    • Unos obustava sa kontrolom iznosa za finansiranje i mogućnosti plaćanja obustave,
    • Kreiranje i distribucija platnih listi putem e-mail-a,
    • Kreiranje naloga plate (nalozi knjiženja i UPP nalozi),
    • Isplata plata,
    • Kreiranje naloga doprinosa,
    • Generisanje GIP,
    • Generisanje MIP (FBiH, RS i BD),
    • Generisanje Specifikacija,
    • Izvještaji za statistiku,
    • Izvještaji po organizacionim dijelovima,
    • Izvještaj spisak radnika za obračun plaće,
    • Izvještaj po vrstama plaćanja,
    • Šihtarica/prisustvo na poslu, automatsko učitavanje,
    • Generisanje izvještaja za FIA:
      • Podaci o plaćama i broju zaposlenih
      • Izvještaj o obračunatim i uplaćenim vodnim naknadama
      • Izvještaj  o obračunatom i uplaćenom porezu/naknadi za zaštitu od prirodnih i drugih nesreća,
  • Obračun i isplata doprinosa za profesinalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom Fondu za podsticanje rehabilitacije i zapošljavanja lica sa invaliditetom,
  • Evidencija poreskih kartica po uposleniku,
  • Razgraničavanja isplata,
  • Evidencija lica kojima se vrši isplata dodatnih primanja, kao i obračun i isplata istih, automatsko povlačenje izvještaja za ta dodatna primanja (AUG-1031 i ASD-1032).
  1. PRAVO SUDJELOVANJA:

Pravo sudjelovanja imaju sva domaća pravna lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja su predmet tendera.

  1. SADRŽAJ PONUDE:

Ponuđač mora dostaviti:

  • naziv i tačnu adresu ponuđača
  • ovjerenu fotokopiju rješenja o registraciji
  • ovjerenu fotokopiju uvjerenja o poreskoj registraciji
  • original ponude sa cijenama (po tačkama za koje učestvuje na tenderu)
  • mjesečnu cijenu održavanja softvera kao i cijenu dorada po inžinjer satu
  • Izjavu o spremnosti za implementaciju sa sistemskim rješenjem Banke do roka 02.10.2024. godine

 

  1. KRITERIJ ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE:
  • Dokumentacija navedena u Sadržaj ponude
  • Cijena
  • Rok implementacije
  • Način i uslovi plaćanja
  • Referenca obavljenih istih ili sličnih poslova u bankarskom sektoru
  • Prednost pri izboru najpovoljnijeg ponuđača će imati klijenti Banke

 

  1. PODNOŠENJE PONUDA:

Ponuda se predaje propisno zapečaćena putem pošte ili direktno na protokol banke, na adresu  PBS dd Sarajevo, Obala Kulina bana 18 Sarajevo, sa naznakom “PONUDA po tenderu za nabavku softverskog rješenja Modul plate- ne otvarati”.

 

  1. ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA:

Rok podnošenja ponuda je 10 dana od dana objavljivanja.

  1. OTVARANJE PONUDA:

Otvaranje ponuda će izvršiti Komisija, koja će predložiti najpovoljnijeg ponuđača, te nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, o tome obavijestiti sve ponuđače.

  1. TROŠKOVI PONUDE:

PBS d.d. Sarajevo  ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, te zadržava pravo prihvatiti u potpunosti ili djelimično ponudu, odbiti ponudu, poništiti javno nadmetanje ili odgoditi sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.

Sve potrebne informacije u vezi sa Javnim nadmetanjem mogu se dobiti putem :  033 278 549, e-mail informatika@pbs.ba