Kontaktirajte nas:+387 33 278 520   Radno vrijeme: 08-16h

In: Novosti

Poštovani klijenti,

Kako bismo bili uvijek u korak s vašim potrebama i omogućili vam najbolju moguću uslugu, s ponosom vas obavještavamo da će Banka uskoro izvršiti značajnu nadogradnju svojih usluga tehničkim unaprjeđenjem i promjenom svoje ključne bankarske aplikacije. Ovaj korak predstavlja dio naših kontinuiranih napora da unaprijedimo sigurnost, funkcionalnost i cjelokupno korisničko iskustvo.

Aktivnosti vezane uz implementaciju nove aplikacije biće završene najkasnije do 3. decembra 2024. godine-utorak, a mi se trudimo da cijeli proces bude što jednostavniji i efikasniji za vas, naše cijenjene korisnike. Ovaj prijelaz donosi poboljšanja koja će vam omogućiti lakši pristup uslugama, brže transakcije i sigurniju interakciju s našim sistemima.

Iako se nadogradnja vrši sa ciljem da vam pružimo najbolju moguću uslugu, moguće su kratke smetnje u korištenju određenih funkcionalnosti tokom perioda migracije, smetnje su moguće u korištenju naših online i mobilnih usluga. Apelujemo na sve korisnike da se blagovremeno pripreme za moguće promjene te da tokom ovog perioda obrate pažnju na eventualna obavještenja koja će biti poslana putem naših komunikacijskih kanala.

U skladu s tim, u petak 29.11.2024. godine radno vrijeme poslovnica Privredne banke Sarajevo d.d. Sarajevo je do 13:00 sati.

U ponedjeljak, 02.12.2024.godine, poslovnice Privredne banke Sarajevo d.d. Sarajevo neće raditi.  Banka nastavlja sa radom u redovnom radnom vremenu od utorka 03.12.2024. godine.

Također, u periodu od 29.11.2024. od 15:00 sati do 03.12.2024. do 09:00 (ujutro) doći će do prekida rada servisa u nastavku:

  • Internet bankarstvo za pravna i fizička lica / ELBA; HALCOM
  • Mobilno Bankarstvo,
  • Bankomati.

U periodu od 29.11.2024 od 21:00 do 29.11.2024 do 21:30 sati doći će do prekida rada

  • Kartica Privredne banke  za podizanje gotovine na bankomatima, kao i za plaćanje roba i usluga putem POS terminala u zemlji i inostranstvu.

Molimo klijente koji planiraju plaćanja u navedenom periodu, da pravovremeno podignu dovoljan iznos gotovine sa svog računa ili  da koriste bankomate BH mreže u kojoj  je na raspolaganju više od 140 bankomata na kojima možete podizati novac bez naknade. Pregled lokacija bankomata možete pronaći na: www.bhmreza.ba

Sve aktuelne informacije vezane uz planirani prekid pružanja usluga bit će dostupne na web stranici banke  koju klijenti mogu pratiti kako bi bili pravovremeno informisani.

U slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije, molim da nas kontaktira na telefone:

033 278 545,  033 278 554, 033 278 548, 033 408 732, 033 278 573, i mail adrese: mreza.podrska.koordinacija@pbs.ba i karticno.poslovanje@pbs.ba ili putem drugih kanala komunikacije koje Vam banka nudi i društvenih mreža.

Unaprijed se izvinjavamo zbog eventualnih neugodnosti te Vas molimo za razumijevanje i strpljenje.

Vaša Privredna Banka Sarajevo d.d. Sarajevo