Privredna banka Sarajevo d.d. Sarajevo zbog ukazane potrebe raspisuje
OGLAS
za popunu sljedećeg radnog mjesta:
- Oficir za sigurnost informacionog sistema
radni odnos na neodređeno vrijeme uz probni rad od 6 mjeseci – mjesto rada u Sarajevu
- Potrebni uslovi za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta:
Stručna sprema: | VSS tehnički/informatički/ekonomski |
---|---|
Potrebno radno iskustvo: | Tri (3) godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima |
Poslovi i radni zadaci:
- Pored zakonskih uslova i specifičnih uslova propisanih od strane Agencije za bankarstvo FBiH, poslovni i radni zadaci Oficira za informacijsku sigurnost su:
- Organizacija informacijske sigurnosti kroz prijedloge politika, procedura, standarda i radnih uputstava Banke
- Razvoj, implementacija i praćenje usklađenosti sa politikama i regulatornim zahtjevima iz oblasti informacijske sigurnosti
- Analiza i procjena rizika vezanih za informacijsku sigurnost
- Kreiranje i realizacija programa podizanja svijesti o informacijskoj sigurnosti u Banci, te nadzor i kontrola rada uposlenika vezano za sprovođenje mjera
- Dizajn, implementacija i održavanje rješenja za sigurnost informacijskih sistema za sljedeća područja:
- Kontrola prava pristupa
- Upravljanje incidentima vezanim za sigurnost informacija
- Rad i monitoring SIEM rješenja
- Uspostavljanje DLP sistema
- Zaštita i klasifikacija informacija
- Penetracijsko testiranje i upravljanje ranjivostima
- Aktivno učešće u projektima i analiza projekata i rizika sa sigurnosnog aspekta
- Učestvovanje u planiranju, provedbi i nadzoru materijalno značajnih eksternalizovanih aktivnosti
- Pokretanje inicijativa (npr. unapređivanje postojećih funkcionalnosti informacionog sistema, uvođenje novih tehnoloških rješenja, unapređenje sigurnosti informacionog sistema)
- Planiranje edukacije zaposlenika u vezi sa sigurnošću informacionih sistema
- Nadzor i kontrola rada zaposlenika Banke u vezi sa sprovođenjem mjera za zaštitu informacija
- Učestvuje u koordinaciji aktivnosti vezanih za kontinuitet poslovanja, te učestvuje u dizajnu, razviju i implementaciji planova za kontinuitet poslovanja sa vlasnicima poslovnih procesa
- Obavlja i druge poslove po nalogu Predsjednika Uprave/Uprave Banke
Odgovornosti:
- Savjesno i profesionalno obavljanje poslova iz svog djelokruga rada i ostalih povjerenih poslova te obavljanje poslova u okviru radnih grupa, odbora, timova i drugih koordinacionih mehanizama unutar Banke
- Efikasno i razumno korištenje resursa Banke u obavljanju profesionalnih zadataka
Kompetencije:
- Pouzdanost i integritet
- Interpersonalne vještine
- Komunikacijske vještine
- Vještine upravljanja projektima i timski rad
Dodatni zahtjevi:
- Aktivno poznavanje engleskog jezika
- Napredno poznavanje rada na računaru
- Rad u MS Office paketu
- Iskustvo na kreiranju i provedbi sigurnosnih politika i protokola, poslovnih procedura
- Poželjno posjedovanje certifikata iz oblasti informacijske sigurnosti i kontinuiteta poslovanja
- Vozačka dozvola B kategorije
Kandidati koji ispunjavaju uslove biće pozvani na intervju.
Oglas ostaje otvoren do popunjavanja radnog mjesta.
Prijave i CV dostaviti na e-mail: ljudski.resursi@pbs.ba